Beste deelnemer,
We zijn enthousiast dat we ook dit jaar weer het Jantje Beton Toernooi kunnen organiseren. De 8e editie van het Jantje Beton Toernooi bij VEV’67 in Leek is inmiddels bijna helemaal volgeboekt (zie onder aan deze oproep de laatste posities). Dit betekent dat er 230 deelnemende teams bij ons komen op de zaterdagen 13 en 20 juni 2026.
Samen met jullie als deelnemers willen we er weer een gezellige, sportieve en mooie voetbaldag van maken. Alle deelnemende teams zijn weer ingedeeld in een passend niveau zodat er weer mooie wedstrijden volgen. Vanaf heden staat het programma open in de Tournify App (Android / Apple) /website en kun je het speelschema vinden.
Hieronder nog een paar makkelijke linkjes:
_____________
Voor een aantal categorieën zijn er op dit moment nog enkele plekken beschikbaar:
- JO13: 1 team
- MO15: 1 team
Ken je nog teams in jouw omgeving die op zoek zijn naar een leuk, sportief en goed georganiseerd toernooi? Dan zijn zij van harte welkom om zich aan te melden voor zaterdag 13 en/of 20 juni 2026.
Aanmelden kan via: Inschrijving Jantje Beton Toernooi 2026
We kijken ernaar uit om er samen weer twee onvergetelijke en sportieve dagen van te maken. Tot ziens op 13 en/of 20 juni!























































